RICHI.8log.pl | Strona: 1.html

Temat: Rząd przyjął projekt ustawy o paliwach rolniczych
...dochodowego, opłacają śmiesznie niskie składki ubezpieczeniowe, ich emerytury i renty oraz skladki zdrowotne finansowane są przez ludzi płacących podatki również tych biednyćh i to w 90 proc..Zwrot vat za internet nie otrzymują bo nie płacą PIT.Ale vat mogą odliczać od środków do produkcji rolnej. Utrzymanie rolników w tym ciebie mój drogi kosztuje polskich podatników 24 mld pln rocznie,gdy tymczasem brakuje pieniędzy na zasiłki dla samotnych matek ,bezrobotnych itd. Dochody ludności wiejskiej stanowia nie 40 proc. a 65 proc. dochodów ludności miast.żawsze mało to jest tym na wsi. cały czas biorą nie dziękują i żądają więcej. węcej to by sie przydało ale pokory.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,35228844,35228844,Rzad_przyjal_projekt_ustawy_o_paliwach_rolniczych.html



Temat: Alimenty- raz jeszcze:-)
Wlasnie o tym mowie - dla takich matek jest pomoc spoleczna. Ja nie mowie, ze nalezy udawac, ze nie ma problemu i w ogole nie interesowac sie ludzmi. Ale alimenty to remedium na czyjes nieudane malzenstwo i brak porozumienia miedzy dwojgiem ludzi - niech wiec oni sie o to martwia, a nie my wszyscy. Placenie zasilku dla samotnych matek w gorszej sytuacji stawia te matki, ktore choc nie rozwiedzione, nie wdowy, maja TAKIE SAME PROBLEMY. Dlaczego tylko dzieci z niepelnych rodzin moga dostawac alimenty? Mi nie chodzi o to, ze pomocy nie powinno byc, ale pomoc powinna isc na zalatwianie potrzeb dzieci w formie pomocy spolecznej - a nie w formie alimentu, bo matka jest samotna, a ojciec nie placi. Mnie nie interesuje to, ze ojciec nie placi, bo w pelnych...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,13276203,13276203,Alimenty_raz_jeszcze_.html


Temat: Zasiłek wychowawczy-mam pytanie
Zasiłek wychowawczy-mam pytanie Wiecie co?Już zgłupiałam...wiem,że nie dostane zasiłku dla samotnej matki jeżeli nie mam zasądzonych alimentów.Ale jak to jest z zasiłkiem wychowawczym? Będę miała prawo do tego zasiłku bez przedstawiania dochodów ojca dziecka? Chcę po macierzyńskim iść na urlop wychowawczy i dostawać chociaż to 400 zł.Jak to w końcu jest?! Ps.wiem,że nie należy mi się też zasiłek rodzinny,ale co z tym wychowawczym?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,584,26338070,26338070,Zasilek_wychowawczy_mam_pytanie.html


Temat: Świat sie zawalił, wszystko skończyło, jestem 0!
wcale nie stracisz domu jak sie rozwiedziesz szczegolnie ze to z jego winy, mozesz anwet mieszkac z nim pod jednym dachem, on zdradzil tobie przypadnie wychowanie dzieci jemu alimenty, dostaniesz zasilek dla samotnych matek, bo bedziesz miala papiery rozwodowe. nie daj mu satysfakcji rozwiedz sie, starci sprzataczke, kucharke, opierunek, szacunek wsrod znajomych, kochanka sie nim znudzi, zateskni do dzieci, dojdzie moze do niego ze to on jest zerem totalnym. trzymam kciuki, szukaj pracy i nie daj sie
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,28381006,28381006,Swiat_sie_zawalil_wszystko_skonczylo_jestem_0_.html


Temat: Jak zostac szybko bogatym?
Uwazam ze jestem bogata Po przezyciu kilku lat z dwojka dzieci na zasilku dla samotnych matek wszystko powyzej 300 dolcow tygodniowo to czyste bogactwo! Pozdrawiam i ide sciagnac z wieszaka kostium kapielowy suszacy sie na dworze Luiza-w-Ogrodzie ><((((º>`·.¸¸.·Â´¯`·.¸¸><((((º> .·Â´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·Â´¯`·.¸¸><((((º>
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14420,25003335,25003335,Jak_zostac_szybko_bogatym_.html


Temat: Dlaczego on nie chce się żenić?
I druga sprawa, jeśli urodzi nam się dziecko, to z tytułu pracy męża w Irlandii, niezależnie, czy będę w Polsce czy tam z nim, co miesiąc otrzymujemy pewną kwotę, wyższą niż polski zasiłek dla samotnych matek, która przysługuje do ukończenia przez dziecko 16go roku życia. Nie miałabym prawa do tego zasiłku gdybyśmy nie byli małżeństwem, więc jednak czasem się opłaca:) Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,630,42264497,42264497,Dlaczego_on_nie_chce_sie_zenic_.html


Temat: Droga pani domu
a skąd weźmiesz pieniadze na świadze ne dla "domowych kobiet" przeciez nie z kosmosu a z budźetu, a wiec z podatków, a więc chcesz jeszce bardzie obciążyc zarobki? i stworzyć następną kolejną możliwość do wyciągania pieniedzy ( tak jak renty, zasiłki dla samotnych matek), bo wele osób zacznie kombinowac na dwie strony, bo przeciez jak dają to trzeba brać
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,644,25588888,25588888,Droga_pani_domu.html


Temat: Zasiłki w UM
marteczka77 napisała: > Dygrgosiu przeciez pisałas ze nie brałas zadnych zasiłków na dzieci a teraz > piszesz ze jak twoje dzieci były małe to zasilek brali wszyscy a wiec ty tez? wtedy zasiłk rodzinny był wypłacany przy pensji, ja mówię, że nie brałam żadnych dodatkowych zasiłkow dla samotnych matek , a takie były i to dość znaczne > Moze teraz cie boli ze jak przekraczasz dochod to zasiłku nie dostajesz a inni > dostaja masz o to zal . jestem ciekawa czy Ty tak myślisz czy tylko klepiesz aby coś powiedzieć W innych panstwach tez zasilki na dzieci dostaja wszyscy > > ale niestety nasz kraj nie jest tak bogaty by dac wszystkim . właśnie dlatego czepiam się tych, którzy naginają...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,70,13444419,13444419,Zasilki_w_UM.html


Temat: Ile placicie za swoje palace?
Cztery lata temu z zasilku dla samotnych matek wynajmowalam za 200AUD tygodniowo przeszlo stumetrowe mieszkanie z dwoma balkonami, dwoma lazienkami, pralnia i zamykanym garazem na zielonej uliczce w poblizu komunikacji miejskiej (autobusy i kolejka), ok.20km na polnocny zachod od City, 2 km od pieknego basenu. Luiza-w-Ogrodzie
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,1760717,1760717,Ile_placicie_za_swoje_palace_.html


Temat: Nastolatki mają dzieci .....
...patologii. Poniewaz rodzina im nie pomogla, jesli panstwo rowniez nie pomoze tym dziewczynkom stanac na wlasnych nogach beda powielac swoim zyciem zycie rodzin, z ktorych pochodza. Kilka szkol srednich w naszym stanie oraz niektore college TAFE przyjmuja dziewczynki w ciazy i z dziecmi. Pomaga sie im zdac mature i zdobyc kwalifikacje zawodowe. Dziala to tylko w przypadku dziewczynek, ktore chca sie uczyc. Te, ktore nie chca, beda siedziec na zasilku dla samotnych matek, rodzic dzieci, pic, pracowac w niskoplatnych zawodach. Pozdrawiam Luiza-w-Ogrodzie ><((((º>`·.¸¸.·Â´¯`·.¸¸><((((º> .·Â´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·Â´¯`·.¸¸><((((º>
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,37093444,37093444,Nastolatki_maja_dzieci_.html


Temat: Matki podejrzane o zasiłek
ADAMOWSKA CZYLI JESZCZE JEDNA NIEGRAMOTNA W GW !!! : Jeśli bierzesz zasiłek dla samotnych matek, mogą ciebie i twoich sąsiadów czy nie oszukujesz, że jesteś samotna - takie kontrowersyjne rozporządzenie wydał minister polityki społecznej. BELKOT TYPOWY DLA POLSKOJEZYCZNEJ GADZINOWKI ...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28,16824723,16824723,Matki_podejrzane_o_zasilek.html


Temat: czy ktoś mi może wyjaśnić
Dnia Fri, 13 May 2005 12:02:43 +0200, dc napisał(a): Czyli wyglądałoby na to, że kombinują jak mogą. Apropo tych kombinacji to przypomnial mi sie jeden przypadek w 100% autentyk. Otoz moja TZ wraz z pracownikiem socjalnym wizytowali dom pewnej kobiety, pobierajacej zasilek dla samotnych matek. Istnialo prawdopodobienstwo, ze mieszka ona z kochankiem, ktory utrzymuje ja+dziecko i wowczas zasilek sie nie nalezal. Podczas rozmowy z ta kobieta nagle cos huknelo niesamowicie w przedpokoju. Okazalo sie, ze.... kochanek wypadl z szafy i wszystko sie wydalo. Zaliczylem niezlego rotfla jak to uslyszalem po raz pierwszy.
Źródło: topranking.pl/1742/czy,ktos,mi,moze,wyjasnic.php


Temat: służebność
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzyp@oldfield.pulapka-org.plnapisał w wiadomości Przepraszam, dlaczego miałbym fundować komukolwiek środki antykoncepcyjne? Zeby pozniej nie dokladac sie do zasilkow dla samotnych matek, do wszelkich wydatkow zwiazanych z dzieckiem amk_
Źródło: topranking.pl/1750/sluzebnosc.php


Temat: Oburzajacy program pospieszalskiego
...nie poddadzą się takiemu zabiegowi; cóz,ciemnota w narodzie jest obecna. Czemu "każe ci płacic za to wszystko" ? - wolisz ,żeby twoje podatki szły na kolejnych wychowanków domów dziecka,którzy później w wielu przypadkach wyrastają na kryminalistów,za których pobyt w więzieniu trzeba bulić (stawka na jednego więźnia jest koło średniej krajowej,a pacan leży do góry zadem przez cały dzień); pójdą też na zasiłki dla samotnych matek, na zapomogi,generalnie - na opiekę społeczną dla tych dzieci i ich rodzin. Więc chyba lepiej ograniczyc ilość urodzin,tylko do tych naprawdę świadomych i chcianych (?).Poza tym - już nie będę wspomniał o dramatach rodzin wielodzietnych, kobiet rodzących dzieci niechciane,losie dzieci w takich rodzinach,w których brak i ciepła i kasy i widoków na przyszłość - patosem zaleciało,ale taka jest...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14,52485445,52485445,Oburzajacy_program_pospieszalskiego.html


Temat: pytanie odnośnie zasiłków na malucha
...zaczniesz legalna prace to mozesz starac sie o child tax and working tax benefits(to sa bardzo dobre pieniazki)jedyny warunkiem zeby dostac working tax jest to ze musisz pracowac nie mniej jak 16 godz.tygod.a nie wiecej niz 36 godz.tygodniowo,musisz miec 25 lat ukonczone albo chociaz twoj partner(jezeli ktos jest w zwiazku)musi miec ten wiek.ja mam znajoma ktora ma 13-letnia corke w Polsce a tutaj bierze wszystkie mozliwe zasilki.Jest jeszcze cos takiego jak zasilek dla samotnych matek ale niestety nie wiem czy dziecko musi byc z toba w uk czy moze byc w Polsce.Zycze Ci wszystkiego dobrego, powodzenia i do przodu!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37418,67314010,67314010,pytanie_odnosnie_zasilkow_na_malucha.html


Temat: Jak się bawił Wojciech Wierzejski z wszechpolakami
To wy, chłopcy wszechpolscy, dostajecie NASZE PIENIĄDZE państwowe. Wara od naszych pieniędzy. Mogłyby być one przeznaczone na poprawę warunków w domach dziecka lub w szpitalach, na zasiłki dla samotnych matek, wreszcie na mieszkania socjalne etc. Wypie..ć z sejmu bandyci!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,902,53188408,53188408,Jak_sie_bawil_Wojciech_Wierzejski_z_wszechpolakami.html


Temat: Dzien jak codzien
Don, ty jestes szczesciarz i bogacz, masz cale mieszkanie dla siebie! Ja to musialam koczowac na gazetach razem z dwojka dzieci w podwojnym garazu (w drugiej polowie wyrozumialy Ukrainiec parkowal swoja odrapana Toyote). Klimat w Australii pozwala na mieszkanie w garazu przez okragly rok wiec jestem ustawiona. Cale szczescie, ze z zasilku dla samotnych matek stac mnie bylo ostatnio na kupno dmuchanych materacy, bo juz myslalam, zeby syna sprzedac na czesci do przeszczepow (20tys USD za pare nerek, a plucka, a rogowki, serducho, skora... chlopak jest warty majatek!) a corke, dlugowlosa blondynke, zaczac przysposabiac do najstarszego zawodu swiata. Na razie niech sobie sa jak sa, zachowam ich na czarna godzine. Teraz siedze w przytulku dla bezdomnych gdzie zagladam na...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44,1394495,1394495,Dzien_jak_codzien.html


Temat: Wybory 2005
...na podroz do Wellington na pogrzeb dziadka. W rezultacie wielu mlodych ludzi niczym sie nie przejmuje, bo wiedza, ze tak jak ich rodzice dostana kiedys dom od panstwa, zasilki do konca zycia I spokojnie beda sobie spedzac czas na plazy, gdy ja bede tu siedzial w okowach niewolniczej pracy biurowej 8 osiem godzin dziennie, 5 dni w tygodniu I tylko 15 dni urlopu rocznie. Partia National chciala tych ludzi do roboty zagonic, bo naprawde brakuje ludzi do pracy. Zaostrzyc system zasilkow dla samotnych matek, bo wiekszosc z nich tak naprawde zyje z ojcami swoich dzieci I tylko wyludza zasilki, oklamujac I oszukujac reszte spoleczenstwa. Skonczyc wreszcie z niekonczacymi sie procesami z Maorysami o odszkodowania za rzekome krzywdy sprzed stuleci. Zlikwidowac doplaty do czynszow za panstwowe domy, doprowadzajac do sprawiedliwego systemu polegajacego na tym, ze kazdy placi za to z czego korzysta. Poprawic prawo pracy powodujace, ze...
Źródło: topranking.pl/1075/wybory,2005.php


Temat: Wielka Brytania aborcyjną stolicą świata?
co do ciąż wśród nastolatek w UK to wiele dzieci rodzi się dlatego, że są źródłem zarobku dla matek - są bardzo duże zasiłki dla samotnych matek na każde dziecko. Taka matka może kilka napłodzić i przez wiele lat nic nie robić i dostawać pieniądze od państwa. Czyli typowe wyłudzanie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,180,79444250,79444250,Wielka_Brytania_aborcyjna_stolica_swiata_.html


Temat: Dlaczego podatnicy mają łożyć na "becikowe" ?
...sprawują nad nimi pieczę i oni odpowiadają za ich los. Nie państwo, nie Ty, nie inni podatnicy. "Wszystkie dzieci są nasze" to niebezpieczny komunał, który usprawiedliwa wtrącanie się państwa w życie prywatne obywateli i rodzin. Becikowe czy inne zasiłki porodowe to socjalistyczne głupoty - powodują więcej szkód niż pożytku. Chociażby płodzenie dzieci dla pieniędzy. A pamiętasz, co sie stało gdy wprowadzono zasiłki dla samotnych matek? Jedynym dopuszczalnym wg mnie projektem wspierającym tzw. politykę prorodzinną mogą być ewentualnie ulgi podatkowe, z tym warunkiem, że ich wprowadzenie nie wpłynie na obciążenie innych. A więc mówimy tu o stałej i niezłomnej woli rządu do zmniejszania wydatków budżetowych. A więc do pozostawiania coraz większej liczby pieniędzy w rekach obywateli.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28,31548147,31548147,Dlaczego_podatnicy_maja_lozyc_na_becikowe_.html


Temat: DOM WSZYSTKICH POLSKA - PAMIĘTACIE TO HASŁO?
e tam, będziesz wołął socjologa. Sami sprawe załatwimy. Skoro państwo dotuje samotne matki sumą 750 zł,to małżeństwo chcące dziecka i tych 750 zł rozwodzi się w sztuczny sposób i ma ,i dziecko, i pieniądze.Są tacy,którzy nie będą szli na takie machlojki i stwierdzają po prostu ,że te pieniadze sa poz ich zasiegiem.Być może te 750 zł skłoniłoby ich do posiadania dziecka,ale wtedy nie byłby to zasiłek dla samotnych matek,tylko zasiłek za posiadanie dziecka.Czyli prędzej na dzietność wpływa brak pomocy dla mających dzieci,niż pomoc dla kobiet będacych w tragicznej sytuacji. A.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,13,21521092,21521092,DOM_WSZYSTKICH_POLSKA_PAMIETACIE_TO_HASLO_.html


Temat: bezrobotna bez prawa do zasiłku w ciąży
dziewczyny-ddzięki za odpowiedzi sytuacja wyglądała tak-nie chcano mnie zarejestrować bo "miła" pani [powiedziała,że jak zadzwonią z propozycją pracy do muszę ją przyjąć jeśli pracodawca się zgodzi a ja ze względu na stan zdrowia nie mogę ubezpieczenie mam przy mamie bo jestem u niej zameldowana-chociaż z nią nie mieszkam... najbardziej się martwię z powodu likwidacji tego zasiłku dla samotnych matek bez prawa do zasiłku.... o inne zasiłki starać się nie mogę ze względu na to,że zameldowana jestem własnie u matki i co ja mam zrobić teraz
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,584,24134307,24134307,bezrobotna_bez_prawa_do_zasilku_w_ciazy.html


Temat: E-mail z dowodem? Dziś głosowanie w Senacie
...W Polsce zdarzają się PIĘKNE przykłady troski o drugiego człowieka, np. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy czy akcje 'zbiórkowe' TVNu (np. na chore dzieci) PO CO W POLSCE SĄ PODATKI ?? ABY OFICJELE MIELI NOWE SIEDZIBY, I NOWE LIMUZYNY !!! W poprzednich latach na nowe samochody wydali 4 mld nowych złotych (1 mld dolarów). ZUS planuje budowę SUPERsiedziby w Warszawie, która będzie mieć rozmiar dwóch Auchanów (ok. 19000 m^2). Brakuje na zasiłki dla samotnych matek, na emerytury, na budowę dróg, afera goni aferę ... KOSZMAR. KOSZMAR, do czego Polacy pozostawieni sami sobie doprowadzili ten piękny kraj. KOSZMAR, w zestawieniu z gigantycznym i pięknym rozwojem Polski w latach 1918-1939 (budowa Gdyni, rozwój Łodzi, która wtedy nie kojarzyła się z dziećmi w beczkach i komunistami, tylko z rozwojem przemysłu), Centralnego Okręgu Przemysłowego, itd). KOSZMAR, ilu...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,14032649,14032649,E_mail_z_dowodem_Dzis_glosowanie_w_Senacie.html


Temat: brak pracy-samobojstwo
eew-waa napisała: > A kryterium > do otrzymania pomocy z opieki jest dochód,a nie czy ktoś jest samotny czy nie.. A zasiłki rodzinne? A zasiłki dla samotnych matek? Wypłaca je również MOPS. Jak się nie znasz, to się nie odzywaj. Osoba samotna i bezdzietna nie ma szans na dostanie czegoś takiego. Mieszkania socjalne też są w pierwszej kolejności przyznawane matkom z dziećmi/rodzinom, a nie bezdzietnym kobietom, mimo że te drugie również mogą nie mieć żadnego dochodu i być w ciężkiej sytuacji życiowej. Poza tym ja nie mówię tylko o dzieciach poczętych w kryzysie. Ja...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,92803022,92803022,brak_pracy_samobojstwo.html


Temat: DARY PRZEKAZANE :)))))
...co wyniosło 105 zł. Komplet podręczników dla II klasy kosztuje 130 zl. Więc z tych piniędzy od jan33 kupiłysmy małej podręczniki do końca lutego (bo to są cześci 3 "Wesoła skoła", 3 różnych książek). Potem Ania ma się zatroszczyć sama. Przez te parę dni Milenka miała kserowane po kilka stron przez nauczycielkę. Paweł nie ma podręczników, ale to dopiero zerówka i jeszcze moze Ani uda się zdobyc dla niego. Była w sprawie zasiłku dla samotnej matki, okazało się że trzeba npisac podanie do sądu, poszła do kuratorki żeby jej napisała, ta jej odmówiła i poleciła opice socjalnej żeby jej napisali.Ja nie umiem pisc podań do sądu, Czesia tez nie, nie wiemy na co się powołać. Ale ta opiekunka ma jej pomóc. Była też w sparwie anulowania długu za czynsz u prezydenta miasta. Kupiłysmy im kubki do picia, a dójce najmłodszych kubeczki z dziubkiem do picia....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16182,15260057,15260057,DARY_PRZEKAZANE_.html


Temat: Strasznie mi ciężko...
Przeczytalam wczoraj w nocy twoj post i dzisiaj caly dzien mysle. Nie bede sie dlugo rozwodzila ale powiem ci co w tej sytuacji zrobilabym ja. Otoz najpierw wywalila bym goscia na pysk i to na zbity pysk, nastepnie sprawa o alimenty i staranie o zasilek dla samotnych matek.Jak mu pokazesz - durniowi jednemu ze sobie radzisz - to bedzie klekal zebys go przyjela - dalej koniecznie praca , oczywiscie jak mala bedzie mogla isc do przedszkola, praca i ksztalcenie. Wyznacz sobie cel / maly na poczatek/ i daz do niego. Dasz rade. Na rodzine nie patrz - kiedy juz bedziesz bogata sami ci beda jesc z reki. Tak juz jest.Musisz byc silna dla dziecka ale i dla siebie - jeszcze cale zycie przed toba. Usiadz...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,898,65919974,65919974,Strasznie_mi_ciezko_.html


Temat: czekam na wypełnienie się przepowiedni
...wzrok.A przeciez na argumencie o emeryturach w pierwszym poscie opierales swe zarzuty. JKM: "Otóż powtarzam raz jeszcze: cięcia wydatków socjalnych są jak najbardziej wskazane! I trzeba je po prostu obciąć od razu: obcinanie kotu ogona po kawałku nie jest zabiegiem humanitarnym. Trzeba być przy tym szczerym i brutalnym: likwidujemy zasiłki dla bezrobotnych, nie będziemy (od za dziesięć miesięcy....) przyznawać nowych zasiłków dla samotnych matek itd. – nie dlatego, że nie mamy pieniędzy, tylko dlatego, że dawanie pieniędzy za darmo jest niesprawiedliwe i demoralizujące! Jeśli p. Hausner czy inny p. Kalinowski uważa, że zasiłki są sprawiedliwe – to niech ich nie zmniejsza!! I powtarzam znów: emerytura NIE jest zasiłkiem socjalnym!!! Emerytura – to efekt zawartej przez państwo z emerytem umowy: będziesz pracował do 65 (dla...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,522,9335125,9335125,czekam_na_wypelnienie_sie_przepowiedni.html


Temat: Samorządowe "becikowe"
Zamiast dawać kolejne głupie becikowe, można by pomyśleć o lepszym systemie zasiłków rodzinnych, czyli o czymś na co by dziecko mogło liczyć nie tylko przy swoim urodzeniu, a mogło być pomocą np. przy wydatkach szkolnych.Uważam, że system zasiłków dla samotnych matek , które pracują zawodowo jest wymierzony przeciwko tym kobietom. Żal mi jest ogromnie koleżanki, która ma 2-letnie dziecko, sama je wychowuje, zarabia1200zł, z czego musi opłacić wszystkie świadczenia oraz utrzymać siebie i dziecko.Otrzymała wszystkie odmowy z MOPS-u ul.Urzędnicza, bo ma za wysoki dochód.Tylko niech nikt mi nie wmawia, że to ja jej powinnam pomóc. Ja mam własne dzieci, więc mam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,674,45141727,45141727,Samorzadowe_becikowe_.html


Temat: Referat Świadczeń Rodzinnych
juz nic nie rozumiem ?? Czy jeżeli ktos brał zasiłek rodzinny,zasiłek dla samotnej matki a alimenty nie są zasądzone bo odtrzymuje dobrowolne to nie dostaje zasiłku dla samotnej matki ( zgoda )..a rodzinne też sie nie nalezy ?? ? nadmieniam że jest na urlopie wychowowczym.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,584,25031539,25031539,Referat_Swiadczen_Rodzinnych.html


Temat: Pewnie macie większe doświadczenie....
Ok, rozumiem, ale z wczesniejszych Twoich postów trudno bylo wywnioskować to, o czym teraz piszesz. Tym niemniej, wydaje się, że przy jego auktualnych zarobkach nie ugrasz w sadzie więcej, niz masz w tej chwili. Tak myślę. Aha, i jeszcze, nie znam się w prawdzie na tym, ale może sa jakieś zasiłki dla samotnych matek, czy na dzieci, zapomogi, jakaś pomoc społeczna...itp? Może, zanim podejmiesz regularną pracę, dalo by się chociaż tam jakieś dodatkowe wsparcie uzyskać?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24087,81110654,81110654,Pewnie_macie_wieksze_doswiadczenie_.html


Temat: Politycy nic nie wiedzą o biedzie
...temat,mialby pewnie jakas pomoc od panstwa Tymczsm 3 pelne lata mimo iz jedynym dochodem byla moja skromna emerytua + zas. rodzinny i pielegnavyjny nie kwalifikowalam sie do pomocy z MOPS , bo mialam staly dochod- moja wlasna emeryture. Tymczsem obok mieszka Pani, ktora z wolnychzwiazkow ma 3 dzieci w wieku od 2m-cy do 4 lat i otrzymuje pieniadze , dary z Unii i nie narzeka bo jak sama mowi nie ma do tego powodu. Ja dopiro dla niepelnosprawnego syna dostalam zasilek dla samotnych matek w maju ubr.- I jestem z tego powodu bardzo szczesliwa. Sprawa syna o zaniedbanie lekarzy w wyniku ktorego teraz stracil wzrok zostala przyjeta w Strasburgu. Wiem , ze w tej chwili jak rodzice nie zabdaja o swe dzieci to nie bardzo mozna liczyc ani na rzad ani na organizacje pozarzadowe. Zobaczymy jak Strasburg rozpatrzy ma skarge przeciwko POlsce,
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,29314642,29314642,Politycy_nic_nie_wiedza_o_biedzie.html


Temat: robimy sobie dziecko
...to nic mi do tego, czy ma lat 20 czy 35. Ponieważ faktycznie jest kwestią priorytetów, czy będzie np podróżował po świecie, czy wychowywał potomka. Ale opadają mi ręce i nie tylko kiedy dowiaduję się, ze kolejna panna w rodzinie jest przy nadziei (dorosła, w zeszłym roku maturę zdała), a pytanie o to, jak teraz sobie życie planuje ułożyć, kwituje sie rozłożeniem rąk. Czyli już wiem, że nijak, a wogóle nie ma co się przejmować, zasiłki dla samotnych matek nie są takie niskie. A ogólnie, na temat wpadki: można raz, ale trzy razy? Wytłumaczcie mi to, bo nie łapię!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34708,41487197,41487197,robimy_sobie_dziecko.html


Temat: zas. dla samotnej matki a alimenty - pilne!!!
joanna_p2 napisała: > Nie muszą byc alimenty zasądzone , trzeba napisać oświadczenie że otrzymuje > alimanty dobrowolne np. 200 zł na dziecko. no tak czyli z tego wynika, ze albo się otrzymuje alimenty i zasiłek albo tylko alimenty? a teraz konkubent Ani siedzi w wiezieniu, to jak ma dawać na dzieci? gdy on ukrywał się przed policją - zwiał z przepustki - MOPS twierdził,ze nie da Ani zasiłku dla samotnej matki gdyż nie można poświadczyć,że Sebastian siedzi (ukrywał się) teraz Sebastian siedzi a MOPS twierdzi,ze skoro alimentów nie pobiera Ania od niego to zasiłek jej się nie nalezy... kto według prawa jest "samotną matką": kobieta mieszkająca w jednym lokalu z ojcem dzieci, on płaci alimenty ona dostaje zasiłek czy też kobieta której facet siedzi w więzieniu, ona nie dostaje alimentów i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,584,19497579,19497579,zas_dla_samotnej_matki_a_alimenty_pilne_.html


Temat: swiadczenie dla samotnej bezrobotnej matki
Czy aby otrzymać zasiłek dla samotnych matek - 170 zł miesięcznie muszę być zarejestrowana w UP jako bezrobotna? Czy zaświadczenie, że jestem bezrobotna jest potrzebne? I jeszcze skoro moje dochody w 2002 r. wynosiły 0 zł (z US), to przecież muszę podac z czego żyję. I czy podając, że otrzymuję dobrowolnie alimenty od ojca w wys. np. 400 zł miesięcznie otrzymam ten zasiłek?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,584,12590244,12590244,swiadczenie_dla_samotnej_bezrobotnej_matki.html


Temat: nazwisko dziecka - matki czy ojca?
idiom napisał(a): Wysokość zasiłku dla samotnej matki jest jedna, bez względu na to, jakie nazwisko nosi dziecko - decydujący jest fakt nie bycia w związku małżeńskim z ojcem dziecka. I myślę, że jeśli ktoś nie czuje potrzeby zawarcia związku małżeńskiego, byłby idiotą, gdyby robił to, tylko po to, by uniknąć pobierania z budżetu 100 PLN miesięcznie więcej. Bo, igorze, różnica między zasiłkiem dla matki-żony i matki samotnej nie jest ogromna :( Wiem, że...
Źródło: topranking.pl/1857/nazwisko,dziecka,matki,czy,ojca.php


Temat: Samotne matki
...w takim stopniu w urodę. Ale jak widać „samotnym matkom” z Marek powodzi się bardzo dobrze. Jak widać Marki po raz kolejny okazują się „miastem cudów”. Odp. Nie tylko Marki są miastem cudów. W całej Polsce ze względu na zasiłki dla samotnych matek dzieją się dziwne rzeczy - rośnie liczba rozwodów, a młodzi, kochający się ludzie nie zawierają związków małżeńskich, by korzystać z zasiłków dla samotnych matek. W ten sposób socjalistyczne rozwiązania rozbijają tkankę społeczną, niszczą instytucje rodziny. Pozdrawiam Jerzy Krajewski
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,450,45309379,45309379,Samotne_matki.html


Temat: Dyskusja w ratuszu o drogach i cmentarzu
Bo dokument jest tajny przez poufny.A najlepiej dyskutowac w wakacje,gdy polowy miasta nie ma, badz zdycha z upałów cienia szukajac,a nie koncepcji zagospodarowania przestrzennego.Widać marzą im sie tłumy w ratuszu,a to na kosultacje o uczczeniu JP2,po zasiłki dla samotnych matek,czy uwagi do "planu". Inwestorow skutecznie przepedzili,ale ratusz bez petenta to buda zamknieta,no i naganiaja,a kierownik od informatyzacji Darek,kasę trzepie no bo gdzie mu będzie lepiej?Ciekawe jakiemu operetorowi płacą za internet?Ja bym im odciął,bo jest niepotrzebny.A najlepsze sa ich strony-zachęcam do poogladania.Skansen!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,65,27023640,27023640,Dyskusja_w_ratuszu_o_drogach_i_cmentarzu.html


Temat: co znaczy zapis ojciec nieznany ?
...grzyba sie wypowiadacie...jak ja bym był tutaj adminiem to juz 90 % was poleciała by z banem i nie maila wstepu na zadne z tych forów. Jak mozecie atakowac matke która miała odwagę urodzić dziecko ktore wychowuje sie bez ojca ktory jest za granica...a nawet na drugiej półkuli. Ja znam problem i wiem ze ten zasilek jej sie nalezy. Ludzie poczytajcie odrobine i przede wszystkim najpierw myślcie a potem piszcie a nie na odwrót. Po co jest ten zasiłek dla samotnych matek huh??? Chyba to nie samotne matki go wymyśliły tylko właśnie te nasze chore państwo bez prawa i sprawiedliwosci. Jak by chciala obarczyć "WAS" odpowiedzialnościa za wychowywanie dziecka to by go oddała do domu dziecka i płacilibyście wiecej bo utrzymanie dziecka w tym wlasnie "domu" jest drozsze niz podatek na zasilki jaki placimy. POWTARZAM JESZCZE RAZ: Ludzie zastanówcie sie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29,38992426,38992426,co_znaczy_zapis_ojciec_nieznany_.html


Temat: co znaczy zapis ojciec nieznany ?
Gość portalu: marysia_b napisał(a): > Podaj kryteria, bo nie rozumiem, jako zywo nie rozumiem! Tutaj rozmawiamy o zasiłku dla samotnych matek, któy nie przysługuje samotnej matce, jeśli ojciec dziecka żyje i jest znany. Tak więc nie wystarczy być samotną matką, aby mieć do tego zasiłku prawo. A samotna matka ? Kobieta wychowująca dziecko samotnie, bez partnera. Czy jeśli taka matka mieszka z bratem, rodzicami i babcią to nadal jest samotną matką ? S.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29,38992426,38992426,co_znaczy_zapis_ojciec_nieznany_.html


Temat: Numer konta - zasilek wychowaczy - WAZNE
wiesz co ja sie już z tym Radomskiem mopsie zgubiłam...bo najpierw pani mi powiedziała że to co napisałam u nich(numer konta) to nie będzie honorowane ale pieniądze mi jednak weszły na konto.Jak byłam tam oststnio,bo mi nie wypłacili zasiłku dla samotnych matek to Pani mi powiedziała że ich system komputerowy czasem nie chce przyjmować numerów kont a teraz w tych ich programie nie można robić żądnych zmian.Ale jeśli już chodzi o popierek to wystarczy numer konta z twoim nazwiskiem. Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,584,13709375,13709375,Numer_konta_zasilek_wychowaczy_WAZNE.html


Temat: Czy ja naprawde robie zle?
Zasiłki dla samotnych matek są dla samotnych matek. A nie dla matek, którym wygodnie jest taki zasiłek dostać. Wszyscy chcą brać, a potem nie rozumieją, na co idą ich podatki. Miedzy innymi na te "samotne-niesamotne" matki. Dla mnie to oczywista nieuczciwość, dokładnie taka sama jak zabieranie z pracy papieru do kserowania, czy wyłudzanie renty przez zdrowego faceta.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12264,16265720,16265720,Czy_ja_naprawde_robie_zle_.html